Dålig uppdatering

Sorry för att jag inte har uppdaterat nå bra. Igår var jag med Alice som jag inte sett på hundra år, och ändå bor vi grannar. Sen åkte mamma och jag till Hälla, för Fanny skulle spela med VUM där. Då passade vi på att gå in på IKEA, där man inte har varit på tusen år. Sedan blev jag låg, så vi fick betala och gå till bilden. Där hade vi sådan tur att en Cola låg där, så jag kunde dricka av den istället för att köpa något socker... För när jag blir låg måste jag äta något med socker i, eller druvsocker som jag oftast brukar äta när jag blir låg. Om jag struntar i att äta något kan jag typ svimma (Men ni är nog inte så intresserade av det). Iallafall, sedan blev jag så trött att jag ville åka hem, men det skulle vi ICKE, för Fanny var tvungen att köpa massor till sin resa till Italien. Hon åker på söndag, på min födelsedag! Men som tur är så åker hon på kvällen, så hon hinner köpa en kamera till mig, haha.
Det blir jämt på mina födelsedagar att mamma och pappa inte har köpt någon present innan, så de får typ åka kvällen innan min födelsedag för att köpa något. Då känner man sig lite bortglömd. Men de skyller på att deet är så mycket med avslutningar och att de inte hinner. Men jaja, man kan väl inget göra. Jag kommer nog med ett till inlägg idag om jag hinner, för vi ska kanske åka till Biskopsängen (stuga) och fira midsommar. Juste, det är ju midsommar idag!

Glad midsommar önskar en virrig tjej som är dålig på att uppdatera.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0