Hemma

Hej!
Nu är jag äntligen hemma från staden Västerås, ni vet, där de flesta av oss bor. (Jag är förstås ett undantag). Suck. Hela eftermiddagen har det regnat massor, det har verkligen inte varit något uppehåll. Så Julia, Rebecka, Olivia, Felicia och jag gick ner på stan. Det enda jobbiga med det var att jag var tvungen att ta med alla skolsaker, för idag har vi städat skåpen. Så det var ganska mycket att bära på. Alla fick ryck på mig, för jag tjatade om att jag inte orkade och att någon skulle hjälpa mig. Hehe... men det var fett tungt! Efter ett tag gick Olivia och Felicia hem, då gick Julia, Rebecka och jag till The  body Shop och provade parfymer. Jag känner hur jag lukar ton av parfym ännu. Men jag provade ingenting jämfört med vad Rebecka gjorde. Hon var tvungen gå ut ett tag, för hon hade luktat på för mycket.

Sen saknar jag en person så enormt mycket! Vill inte säga vem. Ni tycker säkert jag är från vettet, men jag kan inte hjälpa det. Hihi, Olivia tycker jag är jätte jobbig, Felicia och Julia med för den delen. Hihi, men sån är jag.

Så nu sitter jag här vid datorn och nördar, i väntan på att någon ska logga in på msn. Vi får väl se om någon gör det.
Jag kom just att tänka på alla som tar studenten idag. Stackare, i regn och rusk. När jag tar studenten ska det ICKE vara regn! Det bestämmer jag redan nu. När vi kom ut från skolan var alla traktorer på väg hem, så vi fick knappt se några.

Just det! Niorna vann basket-matchen idag mot lärarna! Go nior! Det var jätte kul att se dem spela. Vissa var väl sådär (nämner inga namn) men vi vann med 21-13 tror jag... Men huvudsaken var att vi vann iallafall. Det var FryxRocken också. Det var inte så många som uppträdde, Kajs minibabes uppträdde till och med två gånger. Samma dans också. Hmm... Jag tror vi måste starta ett band till nästa år, så vi kan vara med och rocka. Men då måste vi ha en trummis. Det är Olivia som har kommit på det, så jag vet inte riktigt vilka planer hon har ännu.

Ååh... Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon på avslutningen! Jag funderar på att ha en grön klänning, men jag är inte riktigt säker ännu. Haha, jag tar väl på det jag känner för imorgon, hehe...

Men nu ska jag lyssna på musik och kanske spela lite elbas.

Kram på alla!







Kommentarer
Postat av: olivia

Du är inte jobbig!:O

Och vi ska skapa ett band, men inga planer har jag ännu, moahaha!:D<333

2009-06-12 @ 19:40:22
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha Linnéa, jag tycker i alla fall inte att du är jobbig, tydligen inte Olivia heller :P

2009-06-12 @ 20:56:41
URL: http://violetteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0