Hemma...Äntligen!

Hejsan!

Här sitter man och halvsover, efter festen igår hos Anna. Sen lurade Olivia hem mig till sig också (misstolka inte!) Vi skulle gå ner på stan sen och möta Felicia. Det var väl ganska kul, bara att min trötthet förstörde allt! Jag hörde ingenting av vad de sa! Sen blev Olivia så kissnödig, så vi gick hem till henne igen. Ni skulle sett hur hon gick! Det var ingen vacker syn, direkt... Haha, Men jag köpte en klänning iallafall... Kanske lägger in en bild på den sen...

Men nu måste jag ju berätta om kvällen hos Anna!
Den var helt fantastisk! Vi hade skitkul! Vi satte godishalsband på huvudet som hippies har, åt pizza och kladdkaka, sen busringde vi också! Haha, fast en blev så arg så han lade på (nämner inget namn) Haha! Sen satt vi ute och pratade på Annas altan till tolv, då Olivia skulle åka hem... (den kotten!)
Så vi började fixa lite sängar och borsta några gaddar. Sen ligger vi där och pratar och har det jätte mysigt. Sen blir jag så trött så jag somnar. Sedan vaknar jag av att Anna frågar "Sover du Linnéa?" Jag ba "Neeej,tyst!" Då hade alla förutom Julia och jag varit uppe och ätit isglass! Sedan körde jag ut dem, för de kunde inte viska! (Ryck!) Så då lade de sig i köket. Sedan hade de också spelat monopol och ätit ostbågar, varit ute och kutat i trädgården och badat. Haha, de sov i typ en och en halv timme! Sedan väckte vi dem med att spela musik. Haha, smaka på de ni!

Nej, nu ska jag äta, maten blir ju kall! Puss

Kommentarer
Postat av: olivia

hahaha, kissflickan(A)<3

2009-06-15 @ 18:47:48
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0