Jaa...

Mmh...
Då är idrottsdagen slut då. Det var mega kul! Vi utklassade alla på volleyboll och fotboll. Iallafall nästan i fotboll. Men det är ingenting mot vad vi gjorde mot D:arna i brännboll. 38-6. Vi brände till och med ut alla! Vi ägde. Sönder. Punkt. Och så tyckte Felicia gruset var äckligt och kallade det för gegg-grus, men då trodde Olivia att hon sa ägg-grus... Fint mina vänner, fortsätt så.
Typ hela dagen var det grått och mulet, tills vi började spela brännboll, det sista vi gjorde för dagen. Då ska det helt plötsligt bli solsken och jättevarmt! Men som Elin sa: Det är ju bra att det blir sol nu, annars hade alla gått hem direkt efter dagen var slut. För det var några som stannade kvar efter och körde bla "pricken" (fotboll). Sen fick Carro för sig att klättra upp på målet, då skulle Julia också göra det, och tror ni inte de inte kommer ner? Julia kom ner efter ett tag, men Carro var där uppe ett bra tag. Tillslut gick Calle upp i Desirés stövlar med rosa snören på, och visade hur man skulle göra. Så satt Calle och Carro där ett tag och filiosoferade, medans Julia filmade. Sedan skulle alla gå hem. Då blev jag sur. Jag ville stanna, det är ju sånt härligt väder ute nu!

Jag vill till Framnäs idag också. Klassen ska ju egentligen ha det imorgon på kvällen, men bara för att Thor inte vill samarbeta med mig så ska det spöregna hela dagen imorgon. Typiskt. Så då ville typ alla att vi skulle ställa in det. Inte ändra datum eller något sånt, utan ställa in! Vad alla är tråkiga. Vi som typ aldrig träffas tillsammans allihopa. Vad alla är tråkiga. Så jag ska sitta hemma imorgon och tråka.

Och ikväll ska Fanny till Pluto med alla nior för avslutningsbal. Fuskigt tycker jag. Sån skulle jag vilja ha! Eller ett disco. Och Emma ska till Östra Holmen imorgon, så jag får sitta hemma själv och ruttna... Då är jag mycket hellre på Framnäs, även fast det regnar!

Nej,nu har jag skrivit slut på mig. Hehe... Kommer kanske med ett inlägg senare idag. Men nu ska jag chatta lite med fin-Olivia.

Puss på alla som orkar med att läsa mina konstiga inlägg! <3



Kommentarer
Postat av: olivia

Hahahahahahah, ägg(H)

Vi måste fixa så att det blir framnäs!:O

Och så måste du skriva till mig på msn, pusssss<333

2009-06-11 @ 16:22:02
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0