Natti!

Nu ska jag gå och sova. Det ha varit en ganska tråkig första dag på sommarlovet. Jag hoppas det blir bättre. Men det ska det ju bli, för imorgon ska jag till Anna! Juste! Sova över också... Men vad ska man köpa för present? Hmm... Måste nog tänka lite på den saken... Ni andra som ska dit, har ni köpt någonting?

Men jaja, nu sitter jag här, har precis tvättat bort sminket och ska snart borsta gaddarna. Jag är så himla trött! Avslutningen sög musten ur mig!

Jag längtar till sol och värme. Tänk om man kunde ha legat ute idag och steka vid en brygga! Gud vad skönt! Men när man väntar på någor gott, väntar man aldrig för länge!

Ne! Nu ska jag gå och lägga mig i sängen med min Ipod i öronen.


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0