Regn...IGEN!

Godmorgon!
Nu sitter jag här vid datorn alldeles för tidigt på morgonen! Det är ju sommarlov! Men jag kunde inte sova så... Haha. Sitter och lyssnar på Ipoden. Det jag har märkt är att ingen är inne före typ halv tio på msn eler bdb! Det tycker jag är jätte konstigt! Men alla kanske inte är så morgon pigga som mig...

Man kan ju inte gå ut heller, eftersom det regnar, idag igen! Det här är en riktig dålig start på sommarlovet tycker jag. Mamma var inne och kollade vädret tills imorgon och då står det att det ska regna då också. Alla sa ju att det skulle bli sol då! Vad är det här? Men vi får väl hoppas att väder gubben på internet har fel, och det blir sol iallafall imorgon. Det känns fortfarande inte som sommarlov! Jag vill till skolan och träffa alla och spela ruta! Buhuu...

Nej, nu måste jag komma på något positivt att tänka på! Men vad? Jooo! Neej...
Jooo! Jag kan ju lägga mig och läsa "Så länge vi båda andas"! Julia tjatar ju på mig att jag är så seg på att läsa, men för att vara ärlig, så har jag inte läst på över en månad. Haha, så jag är typ bara på kapitel fem? Sen kanske jag ska pyssla lite... Men först! Mot duschen!


Söten Phuszel på bilden.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jaa, jag vill verkligen inte ha regn just nu. BAJS REGN. Och om jag var du skulle jag läsa Så länge vi båda andas... kanske ska läsa den själv igen till och med? (A) Haha

puss (L)

2009-06-14 @ 12:13:27
URL: http://violetteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0