Sommarlov

Jag vill inte ha sommarlov. Eller jo, det kanske jag vill, men jag kommer sakna alla kompisar grymt mycket!<3 Jag vet inte vad jag ska göra ett helt sommarlov! Det kanske bler en liten resa till Liseberg eller något sånt, men inte så mycket mer tror jag... Jag är inte helt säker på om vi ska åka till farmor och farfar i år till Öland. Men vi får väl se med det.

JAG VILL TILL FRAMNÄS MED MIN KLASS IMORGON! Jag blir seriöst galen på de som vill ställa in det! Men Olivia och jag ska dit iallafall även fast det regnar, om några andra också följer med. Någon som vill hänga på?

Har iallafall legat en stund i solen och tänkt på lite saker... Lyssnat lite på musik också. En mygga bet mig också. Dumma dig! Det känns fanska tomt just nu. Kanske för att myggan har snott blod av mig, hehe. Men över huvud taget. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, det känns som jag är rastlös liksom, och det är inte ett gott tecken.

Olivia är också inte en sådan snäll flicka, för hon vill inte svara på msn... Så då är det ännu tråkigare. Det känns som det här har varit en tråkig eftermiddag ända sedan jag kom hem. Som ni ser, jag skriver här, eftersom jag inte kommer på något annat att göra, men det är kul tycker jag! Typ det enda som har varit kul på hela eftermiddagen... Haha!
Men egentligen borde mitt liv vara ganska spännande, eller? Man är tretton år, snart fjorton, och snart är det sommarlov som är det mest underbara på hela året! Men varför är jag så nere då? Det måste jag nog ta reda på med hjälp av Olivia eller någon annan som loggar in på msn. Hehe...

Men nu ska jag nog gå och prata lite med mor min.  Pussen






Kommentarer
Postat av: olivia

Hahahahah, duuu, jag var inte vid datan, men jag är det nu och nu vill inte du svara?;)

Haha, sommarlovet kommer äga, promise, du kommer inte kunna andas ut i 1 sekund, moahaha!<333

2009-06-11 @ 18:12:59
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0