Morgondagen,och framtiden

Hejsan igen.

Nu håller Emma på med min heather (lillasyster). Hon är fett duktig på det, så jag överlåter allt till henne. Jaa....  Nu sitter man här och är lite orolig, av privata skäl. Imorgon ska klassen till Johannesberg och ha Idrottsdag. Det tråkiga är att det inte kommer vara så himla varmt då. Så det blir antagligen inge bad om man säger så... Man kan välja mellan fotboll, volleyboll och brännboll. Jag ska iallafall vara med på volleyboll, kanske brännboll. Tur att jag har ganska nära till Johannesberg. Jag bor i Barkarö. Men jag hoppas några kanske kan vara kvar efteråt och umgås lite, för annars kommer jag dö av tråkhet. Nu har ju alla aktiviteter slutat på eftermiddagarna, så helt plötsligt är man helt fri och tom känns det som. Men samtidigt är det lite skönt. Men trombonen får stå och damma lite mer än vad den ska behöva göra. Jag känner att jag håller på att tappa ganska mycket i läpparna, om ni förstår. Jag saknar när jag måste åka och spela hos Kent, när man måste höra hans tjat om att jag måste träna mer, att jag är den elev med mest talang på skolan, bara om jag tränar mera, minst en timme om dagen.(skryta lite, hehe) Samtidigt som man har fått flyttat upp i B-gruppen på badmintonen, där de också kräver att man ska träna mycket, tävla och hålla på. Jag förstår inte riktigt varför jag har fått flytta upp en grupp, för i julas flyttade jag upp till C-gruppen, och tre månader senare får jag flytta upp igen! Men, det är de som bestämmer...

Nu sitter jag här och chattar med Olivia och har nervösa ryckningar (för privat), kan nog knappt sova i natt. Jag kommer nog komma cyklandes till Johannesberg med en mil långa svarta påsar under ögonen imorgon. Kul. Längtar. Både ja och nej.

Nej, nu ska jag ta och hitta på något annat, kanske kolla lite på TV eller kolla hur det går för Emma.


Puss  Linnéa

Kommentarer
Postat av: olivia

Duktigaste flickan!:D



Haha, det kommer bli bra!:)<33

2009-06-10 @ 20:33:36
URL: http://oliiiiviaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skriver fint Linnéa <3 och ALLT kommer gå bra gumman<3

2009-06-10 @ 20:54:51
URL: http://violetteli.blogg.se/
Postat av: Julia

Postat av mig <3

2009-06-10 @ 20:55:40
URL: http://violetteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0