...

Så nu är jag här igen då... Det var ju ett tag sen, kan man säga.  Just nu sitter jag och håller på med min mobil.  :)   


Hihi, igår gick jag och mina fina bebisar till EspressoHouse och drack chokiladi. Det var mumsi, fast jag fick ont i magen efteråt... :(  
Fast innan vi gick dit var vi kvar i skolan i typ en timme. Vi spelade in musikvideos!  Hahahahaha, det var skitkul! Ni skulle ha sett när Julia försökte göra masken, det gick inte så bra för henne. xD  Jag höll på att garva ihjäl mig!  Sen kom Jonte och var med i en film, han dansade very sexy. (not) 

Grupp tre ska vara med i Legoluege eller vad det heter... xD Idag.  Jag önskar dem LYCKA TILL!

Nu ska vi åka och handla lite foooda!

See ya chicos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0