Jag lever.

Hej!
Nu var det ett tag sen jag skrev men jag hinner inte längre! Det är läxor hit och läxor dit och prov en dag och läxförhör nästa. Sedan är det ju min älskade badminton också. <3

Olivia ville att jag skulle skriva att jag levde, såå... nu är det gjort Olivia! Hihi.

Även fast det är mycket läxor är skolan helt underbar! Alla kompisar, det är ni som gör mina dagar så bra som de blir. <3

Happ... Fick bara ett G på biologin... är inte nöjd alls... Sedan är det prov på torsdag, så nu ska jag gå och plugga till det. På måndag är det egentligen självstudiedag, fast då ska vi praoa istället på kraftvärmeverket. Funderar på att cykla dit faktiskt. Men vi får se om jag är lat eller inte. Annars måste jag väl åka buss in till skolan och sedan gå till krafvärmeverket.
Vart var det de andra skulle praoa? Finnåker? Stackare. Och grupp 2 på ABB?  Jaja, Mälarenergi duger väl.

Nu är det fotboll också. Pappa sitter med sverigetröjan på och hejar för fullt. Men jag SKA plugga nu, annars kommer jag inte klara provet.

Puss på alla som läser min blogg!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hihi, jag vet att du lever:D

2009-10-11 @ 20:54:42
URL: http://oliviad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0